2015. december 10., csütörtök

Pontgyűjtés

Mostanában sokat kell autóba ülnöm, ebből kifolyólag tankolni is kell. Többnyire a MOL-nál állok meg tankolni. Pár hete kaptam tőlük ilyen Sony pontgyűjtő füzetkét, amiben egészen jónak tűnő kedvezményekkel vehetek meg náluk Sony cuccokat, ha összegyűjtök 5-10 matricát és néhány termék esetében még multipontot is áldozok be. Már majdnem két teljes matricagyűjtő tele van, gondoltam megnézem már közelebbről a neten, hogy mennyi is az annyi. Egészen meglepő megtapasztalni, hogy a füzetkében feltüntetett kedvezményes ár tulajdonképpen máshol a normál ár... Mindjárt itt is van két példa ni.
Sony Hordozható USB-töltő - CP-V5AW:



Sony Kompakt fényképezőgép - W830:


Az árgép illetve az árukereső oldalán már beljebb nem mentem, hogy megnézzem, hogy az adott webáruházban miért annyi az ára a terméknek amennyi, mindenesetre érdekes a dolog. Nekem erősen úgy fest, hogy a kedvezményes ár úgy keletkezett, hogy felé írtunk egy nagyobb összeget, majd ezt áthúztuk aztán odaírtuk, hogy  x% kedvezmény :).
A többi terméket pedig már meg sem néztem, gyanítom ott is hasonló a helyzet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése